PL EN
30.11.2020 r.

Anwim S.A. ogłasza przetarg na rebranding stacji eMILA

Anwim S.A., operator sieci stacji paliw MOYA, rozpoczyna proces rebrandingu stacji samoobsługowych przejętych od BM Reflex. Spółka ogłosiła przetarg na przygotowanie i montaż wizualizacji zewnętrznej MOYA na 30 stacjach paliw eMILA. Oferty można składać do 4 grudnia br., a wymagany termin wykonania to 31 marca 2021 r. Docelowo, stacje samoobsługowe będą funkcjonowały jako MOYA typu express. 

Przejęcie stacji eMILA odbywa się na podstawie umowy z 19 października br. pomiędzy Anwim S.A. a BM Reflex sp. z o.o., sp. k., dotychczasowym właścicielem stacji eMILA. Obecnie trwa proces operacyjnego przyłączania poszczególnych lokalizacji do sieci MOYA – każdego tygodnia włączane są trzy stacje eMILA. Ten etap zakończy się w lutym przyszłego roku. Stacje włączone operacyjnie do sieci MOYA przez pewien czas będą występowały w dotychczasowych, fioletowych barwach eMILA. 

Anwim S.A. równolegle rozpoczął kolejny etap wdrażania samoobsługowych stacji eMILA i adaptacji ich do standardów sieci MOYA. Ogłoszony właśnie przetarg na wykonanie rebrandingu obejmuje realizację inwentaryzacji przedwdrożeniowych, przygotowanie koncepcji wizualno-kosztowej oraz montaż elementów wizualizacji zewnętrznej na 30 stacjach na terenie całego kraju.
Więcej szczegółów dla zainteresowanych podmiotów można uzyskać kontaktując się z Działem Wizualizacji i Projektów Stacji Anwim S.A. pod adresem e-mail: dzialwdrozen@anwim.pl.

MOYA, jako jedyna sieć w kraju, oferuje swoim klientom trzy rodzaje stacji: tradycyjne – obsługowe z wielobranżowym sklepem oraz Caffe MOYA, automatyczne – wyłącznie dla flotowych klientów biznesowych oraz MOYA express – stacje samoobsługowe dla klientów detalicznych i biznesowych. 

- Marka MOYA funkcjonuje na polskim rynku już od ponad dziesięciu lat. Przez ten czas stała się synonimem najwyższej jakości, dobrych cen i komfortu związanego z pobytem na stacji paliw. Stacje samoobsługowe są dopełnieniem szerokiej oferty sieci MOYA, a ich zalety: możliwość szybkiego i bezkontaktowego uzupełnienia baku są szczególnie doceniane w tym pandemicznym okresie. Jestem przekonany, że stacje te będą pierwszym wyborem dla wielu naszych klientów, a w przyszłości staną się wizytówkami naszej sieci w miastach i w lokalizacjach, gdzie nie ma możliwości otworzenia tradycyjnej stacji paliw, wzbogaconej o sklep i koncept gastronomiczny Caffe MOYA – mówi Filip Puchalski, członek zarządu Anwim S.A.

Podobne aktualności

2024.04.26

Anwim S.A. ogłosił przetarg na realizację stacji ładowań pojazdów elektrycznych

Anwim S.A., właściciel sieci MOYA, ogłasza przetarg na budowę ogólnodostępnych stacji ładowania pojazdów elektrycznych przy stacjach paliw MOYA. Projekt realizowany jest w ramach dofinansowania ze środków uzyskanych od Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
2024.04.26

Aplikacja Super MOYA świętuje urodziny! Wyjątkowe promocje już od 26 kwietnia

Mija rok od uruchomienia aplikacji dla klientów indywidualnych sieci stacji paliw MOYA. Z tej okazji od 26 kwietnia do 5 maja będzie można skorzystać z wyjątkowych promocji i rabatów na paliwo. W ten sposób MOYA chce podziękować klientom za okazane zaufanie – aplikację pobrało już ponad 560 tysięcy użytkowników.
2024.03.27

Złoty Laur Konsumenta dla sieci MOYA – karta paliwowa MOYA firma nagrodzona przez klientów

Sieć stacji paliw MOYA ponownie zyskała uznanie klientów w prestiżowym plebiscycie konsumenckim. Tytułem Złoty Laur Konsumenta została uhonorowana karta paliwowa MOYA firma. Nagroda jest dowodem na innowacyjność sieci i jej zorientowanie na potrzeby klientów.
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Możesz zrezygnować ze zbierania informacji poprzez pliki cookies, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki - w takim przypadku nie gwarantujemy poprawnego działania serwisu.