PL EN
19.07.2021 r.

ESPPOL Trade S.A. finalistą SAP Quality Awards 2021

Spółka ESPPOL Trade S.A., należąca do Grupy Kapitałowej Anwim, wraz z partnerem wdrożeniowym SI-Consulting, zostały wyróżnione w prestiżowym zestawieniu SAP Quality Awards 2021 za najbardziej udane wdrożenia systemu SAP w kategorii „Rapid Time to Value”, która obejmuje krótsze projekty, nastawione na szybkie doskonalenie i dynamiczny zwrot wartości. ESPPOL Trade znalazł się wśród finalistów w Europie Środkowo-Wschodniej w podkategorii Large Sized Implementations. 

ESPPOL Trade S.A., spółka należąca do Grupy Kapitałowej Anwim, zajmuje się importem paliw ciekłych celem zapewnienia dywersyfikacji oraz poprawy ekonomii zaopatrzenia szybko rozwijającej się sieci stacji paliw MOYA w Polsce. W ramach cyfrowej transformacji, zarząd GK Anwim zdecydował o wdrożeniu zintegrowanego oprogramowania klasy ERP SAP S/4HANA, obejmujące także rozwiązanie branżowe Oil&Gas. Zadaniem systemu jest usprawnienie procesów finansowo-księgowych oraz logistycznych. 

- W Grupie Kapitałowej Anwim pozycjonujemy technologie wśród najważniejszych czynników naszego dynamicznego rozwoju. Nowe rozwiązanie SAP S/4 HANA z dodatkowym modułem Oil&Gas ma za zadanie wesprzeć ESPPOL Trade S.A. w sprawnym prowadzeniu procesów finansowo-księgowych i logistycznych. Jest to dla nas duży krok, jeden z wielu, jakie stawiamy na drodze wzmacniania pozycji marki MOYA w Polsce – mówi Zbigniew Łapiński, prezes zarządu ESPPOL Trade S.A. 

Sprawne wdrożenie i szybkie uruchomienie systemu we współpracy z firmą SI-Consulting zostało docenione i zaowocowało międzynarodowym wyróżnieniem w ramach SAP Quality Awards. SAP Quality Awards umożliwia zaprezentowanie najlepszych doświadczeń i wniosków z udanych projektów wdrożeniowych wyciągniętych przez klientów SAP i ich partnerów wdrożeniowych.
- Ostatni rok pokazał, jak ważne są sprawność działania w ramach strategii rozwoju oraz odporność na zakłócenia rynkowe. W SAP od lat doceniamy firmy, które inwestują w cyfrową jakość, skutecznie poprawiając swoje wyniki biznesowe. Dzięki wdrożeniu SAP S/4HANA, przeprowadzonym w zaledwie cztery miesiące, ESPPOL Trade zoptymalizował procesy logistyczne w ramach łańcucha dostaw oraz podniósł ekonomikę dostaw dla sieci stacji paliw MOYA. To kolejny przykład obrazujący skuteczną metodykę wdrożenia rozwiązań SAP, który może stanowić inspirację dla innych firm z branży – mówi Piotr Ferszka, członek zarządu oraz dyrektor sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska. 

- Prowadząc dla ESPPOL Trade transformację cyfrową opartą o platformę SAP S/4HANA chcemy w pełni zrealizować potrzeby klienta, zapewnić mu komfort sprawniejszego funkcjonowania, oczywiście przy zachowaniu wysokich standardów jakości. Stosujemy najlepsze praktyki branżowe opracowane i dostępne w rozwiązaniu SAP dla branży Oil&Gas. Naszym celem jest wykorzystanie możliwości, jakie daje platforma S/4HANA do usprawnienia i zapewnienia płynnego przebiegu procesów w całym łańcuchu dostaw. Wspólnie z GK Anwim budujemy stabilny i nowoczesny fundament systemu ERP, który będzie doskonałą podstawą do wdrażania kolejnych innowacji – deklaruje Paweł Rytelewski, wiceprezes zarządu SI-Consulting.

Podobne aktualności

2024.04.26

Anwim S.A. ogłosił przetarg na realizację stacji ładowań pojazdów elektrycznych

Anwim S.A., właściciel sieci MOYA, ogłasza przetarg na budowę ogólnodostępnych stacji ładowania pojazdów elektrycznych przy stacjach paliw MOYA. Projekt realizowany jest w ramach dofinansowania ze środków uzyskanych od Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
2024.04.26

Aplikacja Super MOYA świętuje urodziny! Wyjątkowe promocje już od 26 kwietnia

Mija rok od uruchomienia aplikacji dla klientów indywidualnych sieci stacji paliw MOYA. Z tej okazji od 26 kwietnia do 5 maja będzie można skorzystać z wyjątkowych promocji i rabatów na paliwo. W ten sposób MOYA chce podziękować klientom za okazane zaufanie – aplikację pobrało już ponad 560 tysięcy użytkowników.
2024.03.27

Złoty Laur Konsumenta dla sieci MOYA – karta paliwowa MOYA firma nagrodzona przez klientów

Sieć stacji paliw MOYA ponownie zyskała uznanie klientów w prestiżowym plebiscycie konsumenckim. Tytułem Złoty Laur Konsumenta została uhonorowana karta paliwowa MOYA firma. Nagroda jest dowodem na innowacyjność sieci i jej zorientowanie na potrzeby klientów.
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Możesz zrezygnować ze zbierania informacji poprzez pliki cookies, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki - w takim przypadku nie gwarantujemy poprawnego działania serwisu.