PL EN
4.10.2021 r.

MOYA 30. marką w Polsce w zestawieniu TOP 200 Forbes

Marka MOYA została sklasyfikowana na 30. miejscu w nowym rankingu miesięcznika „Forbes” „Najlepsze polskie marki”. Zestawienie, tworzone we współpracy z firmą badawczą Minds & Roses, uwzględnia wartość finansową marek, a także ich pozycję w swoich branżach. Wysoka pozycja sieci MOYA w tej klasyfikacji jest kolejnym potwierdzeniem dynamicznego wzrostu siły marki na rynku.

MOYA jest najszybciej rozwijającą się siecią stacji paliw w Polsce. Każdego roku pojawia się kilkadziesiąt nowych obiektów. Dziś jest ich ponad 340. Zlokalizowane są w dużych miastach i mniejszych miejscowościach, przy drogach krajowych, ekspresowych oraz lokalnych. Dzięki wysokiej jakości oferowanych produktów oraz wyjątkowemu podejściu do klienta zdobywają coraz większą popularność i uznanie wśród konsumentów – m.in. stąd wysoka pozycja marki MOYA w rankingu „Forbesa” „Najlepsze polskie marki”.

- Siła marki ma kluczowe znaczenie w sukcesie rynkowym każdego przedsiębiorstwa. Proces budowania brandu jest jednak niezwykle żmudny i długotrwały. Tworząc przeszło 10 lat temu nową sieć stacji paliw mieliśmy świadomość tego, z jak wielkim wyzwaniem się mierzymy. Już wówczas polski rynek był niezwykle wymagający – skupiał w sobie doświadczonych graczy – ogromne krajowe koncerny oraz międzynarodowe konsorcja. Dlatego od początku, konsekwentnie budujemy spójny wizerunek naszej marki. Prowadzimy działania mające na celu zwiększanie rozpoznawalności i uzyskanie pozytywnych skojarzeń wśród konsumentów. Wysoka pozycja w rankingu „Forbesa” jest dowodem na to, że nasza strategia rozwoju marki jest właściwa i będziemy ją kontynuować w najbliższych latach – mówi Rafał Pietrasina, prezes zarządu Anwim S.A., operatora sieci MOYA.
Siła marek w zestawieniu „Forbesa” została obliczona na podstawie metodologii firmy badawczej Minds & Roses. Bierze ona pod uwagę mentalną dostępność marki oraz skojarzenia i emocje, które ona wywołuje. Dane empiryczne zostały zebrane za pomocą badania przeprowadzonego na grupie 1435 respondentów. Dla każdej z 24 przebadanych kategorii produktów i usług opracowano indywidualne modele wpływu marki na osiąganą wartość sprzedaży. Ostatecznie wartość marki wyrażona w PLN wynika z pozycji rynkowej wyrażonej jej wartością sprzedaży, indeksowanej siłą danej marki oraz jej wkładem w wartość sprzedaży w kategorii. Ranking dostępny jest na stronie: https://www.forbes.pl/rankingi/ranking-top-200-najlepszych-polskich-marek-lista-forbesa/0bwtl6f.

Anwim S.A. brylantem polskiej gospodarki

Wysoka pozycja w rankingu „Najlepsze polskie marki” „Forbesa” to nie jest jedyne wyróżnienie, które w ostatnim czasie trafiło do GK Anwim. Właściciel i operator sieci stacji paliw MOYA został sklasyfikowany na 123. miejscu w zestawieniu „Brylanty polskiej gospodarki 2020”, które tworzone jest przez Instytut Polskiego Biznesu. Ranking tworzony jest na podstawie danych finansowych za lata 2018-2019, pochodzących Krajowego Rejestru Sądowego. Pozycja w rankingu jest odzwierciedleniem wartości rynkowej przedsiębiorstwa.

Podobne aktualności

2024.04.26

Anwim S.A. ogłosił przetarg na realizację stacji ładowań pojazdów elektrycznych

Anwim S.A., właściciel sieci MOYA, ogłasza przetarg na budowę ogólnodostępnych stacji ładowania pojazdów elektrycznych przy stacjach paliw MOYA. Projekt realizowany jest w ramach dofinansowania ze środków uzyskanych od Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
2024.04.26

Aplikacja Super MOYA świętuje urodziny! Wyjątkowe promocje już od 26 kwietnia

Mija rok od uruchomienia aplikacji dla klientów indywidualnych sieci stacji paliw MOYA. Z tej okazji od 26 kwietnia do 5 maja będzie można skorzystać z wyjątkowych promocji i rabatów na paliwo. W ten sposób MOYA chce podziękować klientom za okazane zaufanie – aplikację pobrało już ponad 560 tysięcy użytkowników.
2024.03.27

Złoty Laur Konsumenta dla sieci MOYA – karta paliwowa MOYA firma nagrodzona przez klientów

Sieć stacji paliw MOYA ponownie zyskała uznanie klientów w prestiżowym plebiscycie konsumenckim. Tytułem Złoty Laur Konsumenta została uhonorowana karta paliwowa MOYA firma. Nagroda jest dowodem na innowacyjność sieci i jej zorientowanie na potrzeby klientów.
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Możesz zrezygnować ze zbierania informacji poprzez pliki cookies, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki - w takim przypadku nie gwarantujemy poprawnego działania serwisu.