PL EN
29.09.2016 r.

MOYA: w dynamice rozwoju nie damy wyprzedzić się innym

Do grona największych sieci stacji paliw w Polsce dołączyła MOYA. Należąca do spółki Anwim sieć zrzesza już ponad 120 obiektów w całym kraju, ale okres najdynamiczniejszego wzrostu ma jeszcze przed sobą - czytamy w Rzeczpospolitej (28.09, Dobra Firma). 

Warszawska spółka Anwim od 24 lat działa na hurtowym rynku paliw. Co roku klasyfikowana jest w zestawieniach największych przedsiębiorstw w Polsce i największych firm z polskim kapitałem. 

- Przed siedmioma laty w Mińsku Mazowieckim ruszyła pierwsza stacja pod marką MOYA. Z roku na rok obiektów przybywało, a równocześnie rosła liczba pracowników naszej firmy zajmujących się budową sieci MOYA - wspomina prezes spółki Anwim, Rafał Pietrasina – Dzisiaj, chociaż Anwim dalej zajmuje się hurtową sprzedażą oraz transportem paliw, to sieć MOYA jest priorytetowym kierunkiem rozwoju spółki. 

Sieć MOYA rozrasta się z miesiąca na miesiąc. Jeszcze w tym roku wzbogaci się o kolejne obiekty, rok 2017 zakończy z około 170 stacjami, a planowanym celem na koniec roku 2019 jest 250 obiektów w całej sieci.

- Wraz z wejściem w życie tzw. „pakietu paliwowego”, a w związku z tym ukróceniem obrotu paliwami w szarej strefie, obserwujemy jeszcze większe zainteresowanie współpracą ze strony właścicieli stacji paliw - mówi Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim, odpowiedzialny za projekt sieci stacji paliw.

MOYA to sieć franczyzowa, przystępując do niej partnerzy zyskują korzystne warunki handlowe, a ich stacje przechodzą całkowitą metamorfozę, podnosząc standard świadczonych usług. Partnerzy korzystają z sieciowych rozwiązań pozwalających zwiększyć obroty stacji. Biorą zatem udział w akcjach marketingowych i programach lojalnościowych, zyskują rabaty centralne, otrzymują wsparcie szkoleniowe. Pozyskiwać klientów pomaga także sieciowy koncept gastronomiczny Caffe MOYA czy znajdujący się w ofercie paliwowej uszlachetniony diesel ON MOYA Power.
Anwim rozbudowuje również segment stacji własnych, docelowo będzie nią co piąta stacja w sieci MOYA.

- Stale poszukujemy gruntów i stacji pod inwestycje, w miejscach o dużym natężeniu ruchu, w tym szczególną uwagę zwracamy na nieruchomości przy trasach wiodących na zachód i południe kontynentu – mówi Paweł Grzywaczewski. 

Takie lokalizacje mają związek z rozwojem oferty flotowej.

– Rynek transportowy to jeden z priorytetowych obszarów naszej ekspansji. Chcemy być obecni tam, gdzie potrzebują nas przewoźnicy, stąd też działające już flotowe stacje automatyczne w Słubicach i Świecku przy A2, w Różyńcu przez A4, w Gorzyczkach przy A1, czy w Gdyni, między portem a trójmiejską obwodnicą. W planach, jeszcze w tym roku, mamy otwarcia kolejnych – dodaje Paweł Grzywaczewski. Sieć MOYA posiada własną kartę flotową MOYA Firma, jej europejską wersję MOYA IQ Europe, poza tym stacje akceptują także karty flotowe największych zewnętrznych operatorów. 

- Już dziś jesteśmy szóstą pod względem ilości stacji siecią w Polsce. Nasz projekt budujemy na solidnych fundamentach finansowych, w oparciu o przemyślaną strategię rozwoju, realizowaną przez wzajemnie uzupełniający się zespół ekspertów o różnych specjalizacjach. A skoro apetyt rośnie w miarę jedzenia, nie poprzestaniemy na stacji MOYA numer 250 – zapewnia Rafał Pietrasina. 

Podobne aktualności

2024.04.26

Anwim S.A. ogłosił przetarg na realizację stacji ładowań pojazdów elektrycznych

Anwim S.A., właściciel sieci MOYA, ogłasza przetarg na budowę ogólnodostępnych stacji ładowania pojazdów elektrycznych przy stacjach paliw MOYA. Projekt realizowany jest w ramach dofinansowania ze środków uzyskanych od Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
2024.04.26

Aplikacja Super MOYA świętuje urodziny! Wyjątkowe promocje już od 26 kwietnia

Mija rok od uruchomienia aplikacji dla klientów indywidualnych sieci stacji paliw MOYA. Z tej okazji od 26 kwietnia do 5 maja będzie można skorzystać z wyjątkowych promocji i rabatów na paliwo. W ten sposób MOYA chce podziękować klientom za okazane zaufanie – aplikację pobrało już ponad 560 tysięcy użytkowników.
2024.03.27

Złoty Laur Konsumenta dla sieci MOYA – karta paliwowa MOYA firma nagrodzona przez klientów

Sieć stacji paliw MOYA ponownie zyskała uznanie klientów w prestiżowym plebiscycie konsumenckim. Tytułem Złoty Laur Konsumenta została uhonorowana karta paliwowa MOYA firma. Nagroda jest dowodem na innowacyjność sieci i jej zorientowanie na potrzeby klientów.
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Możesz zrezygnować ze zbierania informacji poprzez pliki cookies, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki - w takim przypadku nie gwarantujemy poprawnego działania serwisu.