PL EN
26.04.2013 r.

6 nowych stacji i 4 umowy franczyzowe w sieci MOYA

W pierwszym kwartale tego roku pracę w sieci MOYA rozpoczęły cztery nowe stacje partnerskie, dwie czekają na otwarcie, a z kolejnymi czterema podpisane zostały umowy franczyzowe. Sieć MOYA zapowiada kontynuację dynamicznej ekspansji w kolejnych miesiącach tego roku. 

Dwie spośród nowych stacji położone są przy drogach krajowych – to obiekty w Jarosławiu (droga krajowa nr 4, woj. podkarpackie, wyjazd w kierunku Krakowa – planowane otwarcie w połowie maja) oraz działająca już stacja w Bargłowie Kościelnym (droga krajowa nr 61, woj. podlaskie, wyjazd z Augustowa w kierunku Łomży). Przy drogach wojewódzkich klientów obsługują już nowe stacje w podwarszawskim Lesznie (droga nr 580, woj. mazowieckie), w Dobrodzieniu (droga nr 901, woj. opolskie) oraz w Wierzbinku (droga nr 266, woj. wielkopolskie). Stacją miejską, chociaż położoną przy przechodzącej przez miasto drodze krajowej nr 16, jest nowy obiekt MOYA w Olsztynie (planowane otwarcie w połowie maja). 

Sieć MOYA podpisała również umowy o współpracy z właścicielami stacji w Radzyniu Podlaskim (droga krajowa nr 63, woj. podlaskie), w Kole (stacja miejska, woj. wielkopolskie), w Skarżysku-Kamiennej (stacja miejska, woj. świętokrzyskie), oraz w Wartkowicach (w pobliżu zjazdu z autostrady A2, woj. łódzkie - to obiekt nowo budowany). 
- Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, kontynuujemy ekspansję sieci MOYA, by z końcem roku osiągnąć liczbę 100 obiektów. Nowe stacje powstały lub powstaną w bardzo rożnych regionach Polski, są wśród nich stacje nastawione na ruch tranzytowy jak i stacje miejskie – mówi Paweł Grzywaczewski, członek zarządu Anwim S.A., właściciela marki MOYA – Cieszą nas nie tylko nowe stacje, ale także fakt, że zdecydowana większość z nich skorzystała dodatkowo z sieciowego konceptu gastronomicznego Caffe MOYA. Ważne dla nas jest również i to, że właściciele stacji oddają pod nasze skrzydła swoje kolejne obiekty – dodaje Paweł Grzywaczewski. 

Sieć MOYA liczy obecnie 73 stacje, oferuje program rabatowy dla klientów indywidualnych MOYA VIP oraz program flotowy MOYA Firma, stacje obsługują również programy UTA, DKV oraz BZA (za wyjątkiem stacji flotowej w Słubicach). MOYA posiada własny koncept gastronomiczny Caffe MOYA, a właścicielom stacji zapewnia wynegocjowane rabaty centralne na sprzęt i wyposażenie stacji, programy redukujące koszty działalności, system szkoleń oraz stale rozszerzaną ofertę usług dodatkowych.   

Podobne aktualności

6.06.2022

Anwim na 27. miejscu w rankingu największych polskich spółek Wprost

Anwim S.A., właściciel sieci stacji paliw MOYA, został sklasyfikowany na 27. miejscu na liście największych polskich firm „TOP 200”. Tegoroczna pozycja oznacza awans o 11 „oczek” w stosunku do zestawienia z ubiegłego roku.
5.04.2022

Cyfrowa transformacja w Anwim S.A. – wdrożenie systemu SAP

Anwim S.A., właściciel sieci stacji paliw MOYA, zakończył wdrażanie nowoczesnej informatycznej platformy ERP, SAP S/4HANA. System wspiera bieżącą realizację kluczowych procesów operacyjnych.
29.03.2022

Anwim S.A. sfinalizował przejęcie The Fuel Company

Anwim S.A., właściciel sieci stacji paliw MOYA, nabył 90% udziałów holenderskiej spółki The Fuel Company Holding BV, emitenta i operatora kart paliwowych TFC.
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Możesz zrezygnować ze zbierania informacji poprzez pliki cookies, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki - w takim przypadku nie gwarantujemy poprawnego działania serwisu.