PL EN
5.08.2019 r.

Anwim S.A. rozpoczął współpracę z d*fusion communication

Anwim S.A., właściciel ogólnopolskiej sieci stacji paliw MOYA, wzmacnia swoje działania wizerunkowe. W tym celu spółka nawiązała współpracę z agencją PR d*fusion communication, która odpowiedzialna będzie za wsparcie w zakresie prowadzenia biura prasowego oraz aktywności w mediach społecznościowych. Umowa pomiędzy podmiotami obowiązuje od 1 sierpnia 2019 r. 

- Działania na rzecz wzmocnienia naszego wizerunku są jednym z założeń strategii rozwoju spółki Anwim S.A. Skupiamy się przede wszystkim na rozszerzaniu zasięgu sieci stacji paliw MOYA oraz programu flotowego MOYA FIRMA, a także dalszemu udoskonalaniu oferty gastronomicznej i detalicznej w placówkach. Jesteśmy największym niezależnym operatorem, z najdynamiczniej rosnącą siecią stacji paliw w kraju. W komunikacji chcemy podkreślić atuty MOYA i pokazać nasz potencjał – twierdzi Monika Ostaszewska, Marketing Manager.   
Do zadań agencji d*fusion communication należeć będzie realizacja strategii komunikacji, działania media relations, internal relations, komunikacja kryzysowa oraz wsparcie firmy w obszarze social mediów, a także innych projektów marketingowych. 

Anwim S.A. jest jedną z największych niezależnych firm sektora paliwowego w Polsce. Spółka jest właścicielem ogólnopolskiej sieci stacji paliw MOYA, które obecne są we wszystkich województwach przy głównych trasach tranzytowych, drogach lokalnych i w miastach. Oferują one pełną gamę usług: od sprzedaży paliwa, przez własny koncept gastronomiczny CAFFE MOYA, sklep z produktami pod własną marką, aż po ofertę dla klientów biznesowych: program flotowy MOYA FIRMA. Obecnie sieć składa się z 217 stacji, natomiast strategia rozwoju spółki zakłada do 2023 r. osiągnięcie pułapu 350 punktów na terenie całego kraju.

Podobne aktualności

6.06.2022

Anwim na 27. miejscu w rankingu największych polskich spółek Wprost

Anwim S.A., właściciel sieci stacji paliw MOYA, został sklasyfikowany na 27. miejscu na liście największych polskich firm „TOP 200”. Tegoroczna pozycja oznacza awans o 11 „oczek” w stosunku do zestawienia z ubiegłego roku.
5.04.2022

Cyfrowa transformacja w Anwim S.A. – wdrożenie systemu SAP

Anwim S.A., właściciel sieci stacji paliw MOYA, zakończył wdrażanie nowoczesnej informatycznej platformy ERP, SAP S/4HANA. System wspiera bieżącą realizację kluczowych procesów operacyjnych.
29.03.2022

Anwim S.A. sfinalizował przejęcie The Fuel Company

Anwim S.A., właściciel sieci stacji paliw MOYA, nabył 90% udziałów holenderskiej spółki The Fuel Company Holding BV, emitenta i operatora kart paliwowych TFC.
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Możesz zrezygnować ze zbierania informacji poprzez pliki cookies, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki - w takim przypadku nie gwarantujemy poprawnego działania serwisu.