Naszym wyróżnikiem na rynku jest indywidualne i partnerskie podejście do współpracy z franczyzo-biorcami. Cenimy każdego przedsiębiorcę, który ma ambicje rozwijać z nami swój biznes.
Partnerzy wchodzący do naszej sieci otrzymują pełne wsparcie marketingowe, mają możliwość nieustannego pogłębiania swojej wiedzy z tematów potrzebnych do rozwoju i prawidłowego funkcjonowania firmy na rynku. Co więcej, stworzyliśmy dla nich program Ambasador, dzięki któremu nasi najbardziej ambitni partnerzy mogą otrzymać dodatkowe wsparcie w zakresie marketingu oraz sprzedaży. Wyniki po roku funkcjonowania tej akcji pokazują, że warto z nami współpracować. Stacje objęte pro-gramem zanotowały wzrosty sprzedaży pozapaliwowej sięgające 50% – nawet pomimo pandemii.
Stacje MOYA to nie tylko miejsca, w których można zatankować pojazdy. Są to przestrzenie przyjazne podróżnym. Sieć dba o zachowanie standardów we wszystkich obiektach po to, by zjeżdżając na stację MOYA, każdy kierowca miał porównywalny komfort (niezależnie od miejsca, w którym się zatrzymuje). Swoim klientom oferuje zarówno najwyższej jakości paliwa, jak i koncept gastronomiczny Caffe MOYA, w którym można zjeść smaczne posiłki – nie tylko hot-dogi i zapiekanki, lecz także np. wypiekane na miejscu pizze, a w dobrze zaopatrzonym sklepie zrobić potrzebne zakupy.
Te wysokie standardy tworzone są wraz z partnerami biznesowymi. Stacje działające w sieci MOYA w modelu franczyzowym stanowią około 70%.