2 lutego na stacjach sieci MOYA rusza pierwszy na rynku system sprzedaży ubezpieczeń, zrealizowany we współpracy z LINK4. Bony paliwowe czekają na kierowców, a atrakcyjne nagrody dla aktywnych stacji.
Atutem wspólnego projektu LINK4 i sieci MOYA są jego proste zasady. 800 pracowników z niemal 100 stacji sieci MOYA zachęcać będzie klientów do kontaktu z LINK4, poprzez wysłanie bezpłatnego smsa. Ci klienci, którzy skorzystają z ubezpieczeń komunikacyjnych LINK4 otrzymają specjalne bony paliwowe na stacjach MOYA o wartości do 200 zł.
LINK4 i sieć MOYA przygotowały również konkursy sprzedażowe dla aktywnych stacji. Do wygrania będą nagrody finansowe i rzeczowe, w tym nagroda główna - ekskluzywny rejs po Morzu Śródziemnym! Dodatkową korzyścią dla stacji będzie fakt, iż klienci, którzy wraz z zakupem polisy otrzymają bony paliwowe, wrócą na stacje MOYA, by je zrealizować.
- LINK4 to marka doskonale rozpoznawalna, a do tego kojarzona pozytywnie i budząca zaufanie, a tylko z takimi partnerami chcemy wiązać się przy rozbudowie oferty pozapaliwowej sieci stacji paliw MOYA – mówi Rafał Pietrasina, prezes spółki Anwim.
Z kolei Roger Hodgkiss, Prezes Zarządu LINK4 TU, dodaje - MOYA to bardzo innowacyjny i profesjonalny partner biznesowy z ambitnymi planami rozwoju, podobnie zresztą jak LINK4. Jesteśmy pod wrażeniem dynamicznego rozwoju Waszej sieci. Wierzymy, że dzięki wspólnej determinacji i wysiłkowi włożonemu w projekt uda nam się zrealizować go z sukcesem!
Wspólny projekt sprzedaży ubezpieczeń LINK4 na stacjach MOYA wsparty będzie działaniami promocyjnymi na stacjach i w Internecie.