Nowy napój energetyczny MOYA Energia pod koniec lipca br. pojawi się w ofercie wszystkich stacji paliw sieci MOYA w Polsce. Jego sprzedaż wspierać będzie rajdowy Team Byśkiniewicz i Wisławski.
Napój o smaku klasycznym, dostępny będzie w puszkach o pojemności 250 ml. Design opakowania wybrany został spośród kilku testowanych przez miesiąc na wybranych stacjach MOYA. Twarzą kampanii marketingowej na nośnikach reklamowych POS, wspierającą wprowadzenie produktu na rynek, będzie rajdowy Team w składzie: dziennikarz TVN Turbo Łukasz Byśkiniewicz jako kierowca oraz Maciej Wisławski na fotelu pilota. Cena detaliczna napoju wynosić będzie 2,49 zł.
Napój energetyczny MOYA Energia to samodzielny produkt, który wpisać jednak można w ustawiczny rozwój oferty spożywczo – gastronomicznej MOYA – mówi Monika Ostaszewska, kierownik działu marketingu sieci – Do naszych kącików gastronomicznych Caffe MOYA wprowadzamy gorące przekąski – kanapki, zapiekanki oraz dania obiadowe, wdrażamy też nowe ekspresy, z których kawa będzie jeszcze bardziej aromatyczna niż do tej pory. MOYA Energia jest doskonałym uzupełnieniem tej oferty, wpisując się jednocześnie w szeroką politykę wizerunkową MOYA, jej współpracę z TVN Turbo oraz dynamizm, widoczny chociażby w tempie rozwoju naszej sieci – kończy Monika Ostaszewska.