W każdy wtorek na kanale TVN Turbo obejrzeć można program, który zmieni oblicze stacji paliw w Polsce. „Stacja – Reaktywacja!”, czyli stacyjne rewolucje z siecią MOYA.
Kamery TVN Turbo gościły na kilku stacjach benzynowych. Każda z nich była inna, każda miała swoje problemy. I to z nimi zmierzyli się prowadzący program eksperci z sieci MOYA – Monika Ostaszewska, kierownik działu marketingu i reklamy, Leszek Hendzel, dyrektor ds. rozwoju biznesu oraz Paweł Ciężkowski, kierownik operacyjny regionu.
"Program opowiada o metamorfozach stacji paliw, które potrzebują pomocy, wymagają zmian - często rewolucyjnych. Na planie czułam się trochę jak bohaterka znanego programu kulinarnego, która pod lupę bierze polskie restauracje – mówi Monika Ostaszewska. Pokazaliśmy wszystko – od prac remontowych, wymiany otoków, pylonu, dystrybutorów, po kontrolę jakości paliwa i czystości na stacji, aż do być może elementów najciekawszych dla widza: relacji międzyludzkich, tajników zarządzania personelem, obsługi klienta, przebiegu szkoleń dla personelu, a także rekrutacji nowych pracowników."
"Może byliśmy surowi, na pewno wymagający, ale cel był tego wart – w końcu chodzi o to, by stacje wyglądały bez zarzutu, by obsługa potrafiła stworzyć przyjazną atmosferę, by kierowcy wracali na stacje, a one same przynosiły zyski swoim właścicielom – opowiada Paweł Ciężkowski. To nie bez znaczenia, jak przygotujemy hot-doga, w jaki sposób podamy kawę, jakimi słowami powitamy klienta i zaproponujemy mu skorzystanie z promocji "– dodaje.
"Program „Stacja – Reaktywacja!”, chociaż kierowany do wszystkich, szczególnie cenny okazać może się dla właścicieli, kierowników i pracowników stacji benzynowych. Być może oglądając go, znajdą rozwiązania swoich problemów, być może program zainspiruje ich do zmian, reaktywacji własnych stacji?" – zastanawia się Leszek Hendzel.
"Nasz program ma także duże znaczenie wizerunkowe dla całej branży. Stale rosnące ceny paliw negatywnie nastawiają kierowców do wszystkich stacji. My pokazujemy ten biznes od drugiej strony, od kuchni – że nie są to łatwe pieniądze, że stacja stale wymaga kosztownych inwestycji, wreszcie, że i na stacjach pracują kompetentni ludzie, otwarci na klientów, nie pozbawieni przy tym poczucia humoru" – kończy Monika Ostaszewska.
Reaktywację przeprowadzają:
MONIKA OSTASZEWSKA – od 12 lat w branży paliwowej. Kreatywna i ambitna, nie ma dla niej rzeczy niemożliwych. Jej zadaniem jest kreowanie marki nowej, ogólnopolskiej sieci stacji paliw. Z wykształcenia filozof, z zamiłowania fotografik. Pasjonatka sztuki zen. Dzięki artystycznej duszy oraz wrodzonemu optymizmowi potrafi nasycić przestrzeń feerią barw i kolorów, co doskonale wykorzystuje w swojej pracy.
ROLA M.O. W PROGRAMIE: odpowiedzialna za ogólny pozytywny wizerunek stacji
LESZEK HENDZEL – od ponad 10 lat związany z branżą paliwową. Bogate doświadczenie handlowe przekuwa na sukcesy w budowaniu sieci stacji paliw. Z wykształcenia reżyser. Największa pasja: teologia protestancka. Wyznaje teorię, ze największą wartością w życiu są relacje z innymi ludźmi. Zasadę tę praktykuje zarządzając sprzedażą w jednej z największych polskich spółek sektora paliwowego, a także - co podkreśla - świadomie wychowując dzieci.
ROLA L.H. W PROGRAMIE: specjalista od ogólnie rozumianego rebrandingu i wszelkich zagadnień techniczno-praktycznych
PAWEŁ CIĘŻKOWSKI – pierwsze kroki w branży paliwowej stawiał w roku 2000, jako sprzedawca na stacji paliw, a następnie kierownik i osoba wdrażająca nowo otwierane stacje. Obecnie specjalista od szkoleń dla personelu, doświadczony trener i kierownik regionalny. Lubi pomagać ludziom, co w połączeniu z dociekliwością sprawia, że na stacji paliw nie ma dla niego problemu nie do rozwiązania.
ROLA P.C. W PROGRAMIE: specjalista od szkoleń i team buildingu, trener
Każdy kolejny odcinek będzie miał premierę we wtorki o 18:25, a powtórki obejrzeć będzie można w środy o 7:40, w czwartki o 15:30 oraz w piątki o 7:40 i 17:00.