« powrót

2021-02-12 Zakończony proces wdrażania stacji paliw eMILA do sieci MOYA

Zakończony proces wdrażania stacji paliw eMILA do sieci MOYA

11 lutego 2021 r. włączono do sieci MOYA samoobsługową stację paliw eMILA w Redzie. Tym samym Anwim S.A. sfinalizował proces formalnego i operacyjnego wdrażania obiektów zakupionych od BM Reflex w ramach umowy sprzedaży z 19 października 2020 r. Obecnie trwa rebranding samoobsługowych stacji na granatowo-czerwone barwy MOYA express. Proces potrwa do końca I kwartału br.

Anwim S.A. przejął 30 samoobsługowych stacji eMILA położonych w dużych miastach Polski, m.in. w Gdańsku, Gdyni, Lublinie, Wrocławiu, Poznaniu, Toruniu, Szczecinie czy Łodzi. Proces przejmowania obiektów i wdrażania do systemów sieci stacji paliw MOYA rozpoczął się w listopadzie ub. r.

– Cieszymy się, że skomplikowany proces nabycia stacji eMILA zakończył się sukcesem. Było to duże wyzwanie organizacyjne, operacyjne i logistyczne. Zespół specjalistów i menedżerów Anwim świetnie wywiązał się ze swoich zadań. Nasz plan zakłada dalszy rozwój segmentu stacji samoobsługowych w sieci MOYA. Z pewnością nie poprzestaniemy na 30 stacjach przejętych od spółki BM Reflex. Kolejne obiekty z logo MOYA express pojawią się jeszcze w tym roku – zapowiada Paweł Grzywaczewski, członek zarządu Anwim S.A.

Anwim S.A. jest jedną z największych spółek sektora paliwowego w Polsce. Pod marką MOYA działa obecnie około 320 stacji paliw. Stacje sieci MOYA oferują pełną gamę usług: od sprzedaży paliwa, przez własny koncept kawiarniano-gastronomiczny Caffe MOYA i sklep, aż po myjnie oraz ofertę MOYA Firma skierowaną do klientów biznesowych. Wszystkie stacje działające w ramach sieci spełniają jednolite standardy obsługi i jakości. Gwarancją jakości paliwa na stacjach w barwach MOYA jest niezależny program badania paliw – TankQ.

‹ powrót