To Anwim jako pierwszy zaoferował na rynku rabaty na paliwa poprzez wprowadzenie kart rabatowych MOYA VIP, które uprawniają do stałej obniżki cen paliw niezależnie od dnia tankowania i sposobu płatności – w wywiadzie dla portalu e-Petrol.pl powiedział Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki.
- Obecne działania koncernów odczytuję jako potwierdzenie, że słusznie postąpiliśmy idąc w kierunku rabatów a nie klasycznego systemu lojalnościowego z nagrodami - kontynuuje - Wydaje się, że wobec coraz wyższych cen paliw, rosnącego bezrobocia i generalnie słabnącej gospodarki natychmiastowa korzyść dla klienta jakim jest rabat jest postrzegana przez klientów jako bardziej atrakcyjna niż mozolne zbieranie punktów które po kilku latach można wymienić na np. żelazko. Dlatego od samego początku promujemy karty rabatowe MOYA VIP a nie klasyczny system lojalnościowy. W naszej opinii jest to prawdziwe narzędzie do budowania grupy lojalnych klientów i ostatecznie daje więcej, niż okresowe akcje pod sezonowymi hasłami. – kończy Paweł Grzywaczewski.
Zachęcamy do lektury całego wywiadu (kliknij TUTAJ), a w nim jeszcze m.in. o flotowych planach sieci MOYA, współpracy z Partnerami i założeniach na kolejny rok.