Anwim S.A., właściciel marki MOYA, została nominowana do wyróżnienia „Akcenty 2012” w plebiscycie będącym inicjatywą wydawcy portalu e-petrol.pl.
W plebiscycie „Akcenty 2012” nominowane zostały firmy i związane z nimi wydarzenia, które w minionym roku odbiły się w branży paliw największym echem i najmocniej wpłynęły na kształt i funkcjonowanie polskiego rynku. W uzasadnieniu nominacji spółki Anwim S.A. organizatorzy plebiscytu piszą: „Sieć stacji pod logo „Moya” przez kolejny rok potrafiła skutecznie konkurować swoją ofertą z programami franchisingowymi, oferowanymi przez wielkie koncerny.”
O nominacji do „Akcentów 2012” mówi Paweł Grzywaczewski, członek Zarządu spółki Anwim S.A.: - Nominację tę traktujemy jako wyraz uznania ekspertów rynku dla rozwoju sieci MOYA w roku ubiegłym. Pomimo trudnej sytuacji gospodarczej, sieć MOYA rok 2012 zamknęła bogatsza o nowe obiekty na mapie i szerszą ofertę dla właścicieli stacji, jak i ich klientów docelowych.
To dowód na to, że strategia sieci MOYA – stały rozwój oferty, dywersyfikacja źródeł dochodu, wysoka jakość usług i wsłuchanie się w potrzeby rynku, sprawdza się w trudnym rynkowo czasie - dodaje.
Głosować w plebiscycie „Akcenty 2012” można na stronie www.epetrol.pl/akcenty-2012 do 30 kwietnia 2013 r. Przedstawiciele laureatów konkursu zostaną zaproszeni na lll Spotkanie Branży Petrochemicznej ,,Polski Rynek Paliw", w trakcie którego nastąpi oficjalne ogłoszenie wyników plebiscytu (20 czerwca 2013 roku w Hotelu Windsor Palace & Conference Center w Jachrance k. Warszawy).
Zachęcamy do oddania głosu na Anwim S.A. – to tylko 2 kliknięcia!