PL

Aktualności ogólne

21.10.2021 r.

Już 347 stacji paliw MOYA

W ostatnim czasie do sieci MOYA zostały włączone dwa obiekty franczyzowe: stacje paliw w Krośnie (woj. podkarpackie) oraz w Poniatowie (woj. łódzkie).
18.10.2021 r.

Andrzej Kondys dołączył do zarządu Anwim S.A.

18 października br. Andrzej Kondys, doświadczony menedżer w branży FMCG oraz paliwowej został członkiem zarządu Anwim S.A. i dyrektorem ds. operacyjnych MOYA.
6.10.2021 r.

Grand Prix w plebiscycie Laur Klienta dla MOYA

Anwim S.A., właściciel sieci stacji paliw MOYA, uzyskał tytuł Laur Klienta Grand Prix 2021 w kategorii „Paliwa”. Wyróżnienie zostało przyznane w wyniku ogólnopolskiego plebiscytu.

Aktualności - Relacje inwestorskie

18.10.2021 r.

Andrzej Kondys dołączył do zarządu Anwim S.A.

18 października br. Andrzej Kondys, doświadczony menedżer w branży FMCG oraz paliwowej został członkiem zarządu Anwim S.A. i dyrektorem ds. operacyjnych MOYA.
6.10.2021 r.

Grand Prix w plebiscycie Laur Klienta dla MOYA

Anwim S.A., właściciel sieci stacji paliw MOYA, uzyskał tytuł Laur Klienta Grand Prix 2021 w kategorii „Paliwa”. Wyróżnienie zostało przyznane w wyniku ogólnopolskiego plebiscytu.
4.10.2021 r.

MOYA 30. marką w Polsce w zestawieniu TOP 200 Forbes

Marka MOYA została sklasyfikowana na 30. miejscu w nowym rankingu miesięcznika „Forbes” „Najlepsze polskie marki”. Wysoka pozycja jest potwierdzeniem wzrostu siły marki MOYA.

Aktualności - Biuro prasowe 

18.10.2021 r.

Andrzej Kondys dołączył do zarządu Anwim S.A.

18 października br. Andrzej Kondys, doświadczony menedżer w branży FMCG oraz paliwowej został członkiem zarządu Anwim S.A. i dyrektorem ds. operacyjnych MOYA.
6.10.2021 r.

Grand Prix w plebiscycie Laur Klienta dla MOYA

Anwim S.A., właściciel sieci stacji paliw MOYA, uzyskał tytuł Laur Klienta Grand Prix 2021 w kategorii „Paliwa”. Wyróżnienie zostało przyznane w wyniku ogólnopolskiego plebiscytu.
4.10.2021 r.

MOYA 30. marką w Polsce w zestawieniu TOP 200 Forbes

Marka MOYA została sklasyfikowana na 30. miejscu w nowym rankingu miesięcznika „Forbes” „Najlepsze polskie marki”. Wysoka pozycja jest potwierdzeniem wzrostu siły marki MOYA.