- Funkcjonujący model biznesowy – rozwój sieci MOYA w oparciu o trzy typy stacji paliw: obsługowe, automatyczne i samoobsługowe z naciskiem na ścisłą współpracę z franczyzobiorcami; hurtowa sprzedaż paliw; import paliw, rozwój programu flotowego MOYA firma
- Ład korporacyjny – zarządzanie etyką i zgodnością, system zarządzania ryzykiem i kontrola wewnętrzna
- Polityka personalna w GK Anwim – zasady zatrudniania i programy rozwoju pracowników oraz współpracowników
- Jakość i standardy obsługi klienta na stacjach paliw MOYA, zasady informowania o produktach i usługach
- Otoczenie społeczno-gospodarcze – opis rynku i konkurencji, wkład GK Anwim w życie gospodarcze, działania pozabiznesowe – CSR
- GK Anwim a środowisko naturalne – wpływ na klimat, ślad węglowy, działania na rzecz ochrony środowiska – redukcja emisji CO2 i ograniczanie zużycia zasobów, realizowane akcje proekologiczne.