Anwim S.A., właściciel sieci stacji paliw MOYA, uzyskał tytuł Laur Klienta Grand Prix 2021 w kategorii „Paliwa”. Wyróżnienie zostało przyznane w wyniku ogólnopolskiego plebiscytu. Oznacza ono, że marka MOYA wyróżnia się wieloletnią lojalnością respondentów, którzy oddają na markę swoje głosy. Jest to również dowód na zwiększający się zasięg i rozpoznawalność stacji paliw w niebiesko-czerwonych barwach.
Laur Klienta to jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Przyznawany jest w wyniku przeprowadzanego od 17. lat plebiscytu powszechnej popularności produktów oraz usług. Co roku, zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, przynosi producentom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty/usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie. O kolejności miejsc, w każdej kategorii produktowej, decyduje liczba głosów oddanych przez klientów na poszczególne produkty/usługi znajdujące się na liście poddanej głosowaniu.
- Sieć MOYA rozwija się najszybciej na polskim rynku stacji paliw. Naszym celem jest nie tylko zagęszczenie lokalizacji, lecz także zaoferowanie klientom najwyższej jakości usług. Staramy się odpowiadać na potrzeby wszystkich grup klientów, stąd nasza unikatowa oferta. Jako jedyni w kraju rozwijamy trzy typy stacji paliw – konwencjonalne z konceptem gastronomicznym Caffe MOYA i sklepem, automatyczne – wyłącznie dla flot oraz samoobsługowe dla klientów biznesowych oraz indywidualnych. Cieszymy się z wyróżnienia, które otrzymaliśmy. Jest ono dowodem na to, że klienci nas nie tylko zauważają, ale także doceniają i chcą polecać innym – mówi Rafał Pietrasina, prezes zarządu Anwim S.A.
Godło Laur Klienta jest potwierdzeniem silnej pozycji nagradzanych marek na rynku, a tym samym formą zbiorowej rekomendacji tendencji konsumpcyjnych. Przyznawany certyfikat stał się swoistą wartością nagradzanych marek będącą pochodną tego jak konsumenci postrzegają dany produkt, usługę lub firmę w kontekście jakości i innowacyjności, a do tego obrazuje pewny rodzaj emocjonalnego przywiązania do marki.