PL EN
5.08.2019 r.

Anwim S.A. rozpoczął współpracę z d*fusion communication

Anwim S.A., właściciel ogólnopolskiej sieci stacji paliw MOYA, wzmacnia swoje działania wizerunkowe. W tym celu spółka nawiązała współpracę z agencją PR d*fusion communication, która odpowiedzialna będzie za wsparcie w zakresie prowadzenia biura prasowego oraz aktywności w mediach społecznościowych. Umowa pomiędzy podmiotami obowiązuje od 1 sierpnia 2019 r. 

- Działania na rzecz wzmocnienia naszego wizerunku są jednym z założeń strategii rozwoju spółki Anwim S.A. Skupiamy się przede wszystkim na rozszerzaniu zasięgu sieci stacji paliw MOYA oraz programu flotowego MOYA FIRMA, a także dalszemu udoskonalaniu oferty gastronomicznej i detalicznej w placówkach. Jesteśmy największym niezależnym operatorem, z najdynamiczniej rosnącą siecią stacji paliw w kraju. W komunikacji chcemy podkreślić atuty MOYA i pokazać nasz potencjał – twierdzi Monika Ostaszewska, Marketing Manager.   
Do zadań agencji d*fusion communication należeć będzie realizacja strategii komunikacji, działania media relations, internal relations, komunikacja kryzysowa oraz wsparcie firmy w obszarze social mediów, a także innych projektów marketingowych. 

Anwim S.A. jest jedną z największych niezależnych firm sektora paliwowego w Polsce. Spółka jest właścicielem ogólnopolskiej sieci stacji paliw MOYA, które obecne są we wszystkich województwach przy głównych trasach tranzytowych, drogach lokalnych i w miastach. Oferują one pełną gamę usług: od sprzedaży paliwa, przez własny koncept gastronomiczny CAFFE MOYA, sklep z produktami pod własną marką, aż po ofertę dla klientów biznesowych: program flotowy MOYA FIRMA. Obecnie sieć składa się z 217 stacji, natomiast strategia rozwoju spółki zakłada do 2023 r. osiągnięcie pułapu 350 punktów na terenie całego kraju.

Podobne aktualności

2024.04.26

Aplikacja Super MOYA świętuje urodziny! Wyjątkowe promocje już od 26 kwietnia

Mija rok od uruchomienia aplikacji dla klientów indywidualnych sieci stacji paliw MOYA. Z tej okazji od 26 kwietnia do 5 maja będzie można skorzystać z wyjątkowych promocji i rabatów na paliwo. W ten sposób MOYA chce podziękować klientom za okazane zaufanie – aplikację pobrało już ponad 560 tysięcy użytkowników.
2024.03.27

Złoty Laur Konsumenta dla sieci MOYA – karta paliwowa MOYA firma nagrodzona przez klientów

Sieć stacji paliw MOYA ponownie zyskała uznanie klientów w prestiżowym plebiscycie konsumenckim. Tytułem Złoty Laur Konsumenta została uhonorowana karta paliwowa MOYA firma. Nagroda jest dowodem na innowacyjność sieci i jej zorientowanie na potrzeby klientów.
2024.02.12

Anwim ogłasza Strategię Zrównoważonego Rozwoju

Anwim ogłasza Strategię Zrównoważonego Rozwoju
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Możesz zrezygnować ze zbierania informacji poprzez pliki cookies, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki - w takim przypadku nie gwarantujemy poprawnego działania serwisu.